Задушено рибно филе с бяло вино

  Всички знаем, че рибата е полезна за човешкият организъм, и е добре да хапваме риба поне веднъж седмично. Като видях тази рецепта ми хареса идеята да я приготвя. На вид не беше кой знае какво и докато не седнахме на масата бях скептично настроена за добрият вкус.Но за моя приятна изненада се оказа невероятно ястие! Лесно е за приготвяне и наистина много вкусно :)


Необходими продукти:

Около килограм филе от бяла риба (аз се спрях на пангасиус )
1-2 глави лук
500 мл доматен сок
2 моркова
1/2 чаша бяло вино
черен пипер


сол
магданоз
олио

Начин на приготвяне :

Лукът нарязваме на ситно, морковите настъргваме и запържваме в олио. Филето се нарязва на парчета и се запържва за малко. След това се добавя доматеният сок и се затваря съда с капак да се задуши около 15-20 мин. на слаб огън. Добавя се виното, солта, пипера и нарязаният магданоз и се задушава още 5 минутки. На мен не ми се намери магданоз и затова сложих малко чубрица .
Получава се невероятна вкусотия ! Идеалната вечеря с чаша бяло вино и добра компания ! 

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

Facebook